Ми у соціальних медіа: чи потрібна стратегія?

25-26 жовтня на тренінгу «Стратегія роботи у соціальних мережах. Партисипативний підхід» ми, громадські діячі, ще більше пройнялися необхідністю правильного використання social media у своїй діяльності. Юрій Антощук, наш тренер, зробив і сказав для цього дуже багато переконливого.


Соціальні мережі зайняли значну нішу в нашому житті, бо розширюють можливості для спілкування, інфообміну та інфотворення. Ще вони стали таким собі, незалежним, ЗМІ, що слугує інтересам і потребам громадянського суспільства, формує громадську думку з важливих питань, допомагає поширенню соціального досвіду. А для ІГС соціальні медіа виступають сучасним інструментом присутності у віртуальному масовому комунікаційному просторі та взаємодії з фанами.


Але, як вияснилося на тренінгу, замало просто мати власні акаунти у соціальних мережах і періодично займатися там постингом. От, Юрій Антощук, і ділився з нами порадами, які допомагають популяризувати бренд організації у соціальних медіа. А починається все з вибудовування контент-стратегії роботи у соціальних мережах:

визначення цільової аудиторії бренду, цілей і завдань присутності в медіаканалі (для кого ми це робимо і навіщо??); 

позиціонування (чим ми унікальні, з чим асоціюємося??); 

рубрикатор (що саме за контент, чи цікавий він, релевантний??); 

контент-план (яка періодичність та послідовність постингу??); 

аналітика та KPI (контроль і оцінка комунікаційної ситуації??).

І я вам скажу, що процес цей не з легких, особливо правильна сегментація цільової аудиторії!!!   

На тренінгу від Юрія Антощука ми отримали також купу лайфхаків для розширення взаємодії з цільовою аудиторією у соціальних медіа, випробували науки створення лонгрідів і візуального контенту. 



Було корисно і цікаво! За що і дякуємо команді Фонду громади Херсона «Захист» і Юрію Антощуку, тренеру з нових медіа, сертифікованому YouTube-спеціаліст, керівнику Української Школи гіперлокальних ком’юніті медіа.

Хмаринка ##

АТИ-БАТИ, НА ДЕБАТИ!

АТИ-БАТИ, НА ДЕБАТИ!

Оставить отзыв
Читати далі...
ШКОЛА ГРОМАДСЬКОГО БЮДЖЕТУ: ЩО ВСТИГЛИ?

ШКОЛА ГРОМАДСЬКОГО БЮДЖЕТУ: ЩО ВСТИГЛИ?

Оставить отзыв
Читати далі...
Громадський бюджет - бюджет ГРОМАДИ?!

Громадський бюджет - бюджет ГРОМАДИ?!

Оставить отзыв
Читати далі...
Школа громадського бюджету стартує!

Школа громадського бюджету стартує!

Оставить отзыв
Читати далі...
РROJECT UP↑

РROJECT UP↑

Оставить отзыв
Читати далі...
ЯК «ПРОДАТИ» СВІЙ ПРОЄКТ ЖУРІ?

ЯК «ПРОДАТИ» СВІЙ ПРОЄКТ ЖУРІ?

Оставить отзыв
Читати далі...
Топ-5 від фабрики проєктів

Топ-5 від фабрики проєктів

Оставить отзыв
Читати далі...
ЯКІ ВОНИ, ҐЕНДЕРНІ «СВІТИ»?

ЯКІ ВОНИ, ҐЕНДЕРНІ «СВІТИ»?

Оставить отзыв
Читати далі...
АДМІНІСТРУЄМО ТА ЗВІТУЄМО…

АДМІНІСТРУЄМО ТА ЗВІТУЄМО…

Оставить отзыв
Читати далі...
ЗІ СПОРТУ ТА У МЕНЕДЖМЕНТ!

ЗІ СПОРТУ ТА У МЕНЕДЖМЕНТ!

Оставить отзыв
Читати далі...