Ми у соціальних медіа: чи потрібна стратегія?

25-26 жовтня на тренінгу «Стратегія роботи у соціальних мережах. Партисипативний підхід» ми, громадські діячі, ще більше пройнялися необхідністю правильного використання social media у своїй діяльності. Юрій Антощук, наш тренер, зробив і сказав для цього дуже багато переконливого.


Соціальні мережі зайняли значну нішу в нашому житті, бо розширюють можливості для спілкування, інфообміну та інфотворення. Ще вони стали таким собі, незалежним, ЗМІ, що слугує інтересам і потребам громадянського суспільства, формує громадську думку з важливих питань, допомагає поширенню соціального досвіду. А для ІГС соціальні медіа виступають сучасним інструментом присутності у віртуальному масовому комунікаційному просторі та взаємодії з фанами.


Але, як вияснилося на тренінгу, замало просто мати власні акаунти у соціальних мережах і періодично займатися там постингом. От, Юрій Антощук, і ділився з нами порадами, які допомагають популяризувати бренд організації у соціальних медіа. А починається все з вибудовування контент-стратегії роботи у соціальних мережах:

визначення цільової аудиторії бренду, цілей і завдань присутності в медіаканалі (для кого ми це робимо і навіщо??); 

позиціонування (чим ми унікальні, з чим асоціюємося??); 

рубрикатор (що саме за контент, чи цікавий він, релевантний??); 

контент-план (яка періодичність та послідовність постингу??); 

аналітика та KPI (контроль і оцінка комунікаційної ситуації??).

І я вам скажу, що процес цей не з легких, особливо правильна сегментація цільової аудиторії!!!   

На тренінгу від Юрія Антощука ми отримали також купу лайфхаків для розширення взаємодії з цільовою аудиторією у соціальних медіа, випробували науки створення лонгрідів і візуального контенту. 



Було корисно і цікаво! За що і дякуємо команді Фонду громади Херсона «Захист» і Юрію Антощуку, тренеру з нових медіа, сертифікованому YouTube-спеціаліст, керівнику Української Школи гіперлокальних ком’юніті медіа.

Хмаринка ##

РОЗКРИВАЄМО «СЕКРЕТ»):

РОЗКРИВАЄМО «СЕКРЕТ»):

Оставить отзыв
Читати далі...
НАПІВІНТЕРАКТИВНА РЕЗИДЕНЦІЯ – ЦЕ ЯК?

НАПІВІНТЕРАКТИВНА РЕЗИДЕНЦІЯ – ЦЕ ЯК?

Оставить отзыв
Читати далі...
ЖИЛА-БУЛА ПУБЛІКА СУВОРІВСЬКА

ЖИЛА-БУЛА ПУБЛІКА СУВОРІВСЬКА

Оставить отзыв
Читати далі...
ДІАЛОГИ ПРО ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ-2020

ДІАЛОГИ ПРО ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ-2020

Оставить отзыв
Читати далі...
АРХІТЕКТУРНИЙ ПАЗЛ СУВОРІВСЬКОЇ

АРХІТЕКТУРНИЙ ПАЗЛ СУВОРІВСЬКОЇ

Оставить отзыв
Читати далі...
ПЕРШИЙ У ХЕРСОНІ АУКЦІОН ПРОЄКТІВ ВІДБУВСЯ

ПЕРШИЙ У ХЕРСОНІ АУКЦІОН ПРОЄКТІВ ВІДБУВСЯ

Оставить отзыв
Читати далі...
ЗУПИНКА_СУВОРІВСЬКА В АКТИВНІЙ ФАЗІ!

ЗУПИНКА_СУВОРІВСЬКА В АКТИВНІЙ ФАЗІ!

Оставить отзыв
Читати далі...
ЗА 5 ДНІВ ПО 5 «ТОМУ ЩО»

ЗА 5 ДНІВ ПО 5 «ТОМУ ЩО»

Оставить отзыв
Читати далі...
ТОП-11 МОЛОДІЖНИХ ІНІЦІАТИВ. ТОП-11 СОЦІАЛЬНИХ ПРОЄКТІВ

ТОП-11 МОЛОДІЖНИХ ІНІЦІАТИВ. ТОП-11 СОЦІАЛЬНИХ ПРОЄКТІВ

Оставить отзыв
Читати далі...
АУКЦІОН ПРОЄКТІВ ОСЬ-ОСЬ!

АУКЦІОН ПРОЄКТІВ ОСЬ-ОСЬ!

Оставить отзыв
Читати далі...