ЯК «ПРОДАТИ» СВІЙ ПРОЄКТ ЖУРІ?



На Аукціоні проєктів – завершальному заході Акселератора  молодіжних ініціатив – команди будуть презентувати свої соціальні проєкти потенційним  благодійникам. Скажімо, проєкти – крутезні! Але як про них повідомити так, щоб донори не пошкодували кошти на їх реалізацію? Отож і запросили Вікторію Талашкевич поділитися з Акселератором власними «фішками» на цю тему. Тільки цього разу не наживо, а он-лайн (коронавірус, на жаль, вніс свої корективи у нашу роботу).



02-03 квітня у закритій групі у Фейсбуці «Оn-line інструменти для презентації та візуалізації інформації» говорили про віжуал проєкту, види презентацій, «промову у ліфті». А ще про неймінг і лого проєкту, таймінг, кольори, форми, інструменти для створення презентацій (PowerPoint, Prezi, PowToon, Animoto).



Як домашнє завдання випробували можливості додатків Canva і Quik, а дехто VivaVideo, iMovie та інших.



Попрактикували «правило третин» для фото (виявляється варто включати на своїй камері «сітку») і техніку «чотири кадри» для відео (телефон краще тримати горизонтально, а плани змінювати – загальний, середній, крупний, середній, загальний…).



Підготувалися і записали власні «промови у ліфті»:


1) гачок (інтригуюче питання або риторичне питання)


2) аргумент (2-3 речення про те, чому ваш проект чи організація варті довіри)


3) заклик до дії (важливо не «продати» свій проект, а домовитися про наступну зустріч).



І, хоча майстерня складалася з 2-х частин, «оратор вичерпав тему, а не терпіння слухачів!» (ну майже, як Уїнстон Черчилль):)



P.S. «Акселераторе, – питаємося, – ну а тепер до Аукціону проєктів готовий?» Акселератор відповідає: «Як тільки-но Студію акселерації пройду, так і буду готовий!»


 


*Проєкт реалізується за підтримки Європейського фонду за демократію (EED)


 


 

 

Хмаринка ##

Громадський бюджет - бюджет ГРОМАДИ?!

Громадський бюджет - бюджет ГРОМАДИ?!

Оставить отзыв
Читати далі...
Школа громадського бюджету стартує!

Школа громадського бюджету стартує!

Оставить отзыв
Читати далі...
РROJECT UP↑

РROJECT UP↑

Оставить отзыв
Читати далі...
ЯК «ПРОДАТИ» СВІЙ ПРОЄКТ ЖУРІ?

ЯК «ПРОДАТИ» СВІЙ ПРОЄКТ ЖУРІ?

Оставить отзыв
Читати далі...
Топ-5 від фабрики проєктів

Топ-5 від фабрики проєктів

Оставить отзыв
Читати далі...
ЯКІ ВОНИ, ҐЕНДЕРНІ «СВІТИ»?

ЯКІ ВОНИ, ҐЕНДЕРНІ «СВІТИ»?

Оставить отзыв
Читати далі...
АДМІНІСТРУЄМО ТА ЗВІТУЄМО…

АДМІНІСТРУЄМО ТА ЗВІТУЄМО…

Оставить отзыв
Читати далі...
ЗІ СПОРТУ ТА У МЕНЕДЖМЕНТ!

ЗІ СПОРТУ ТА У МЕНЕДЖМЕНТ!

Оставить отзыв
Читати далі...
АУКЦІОН ПРОЄКТІВ

АУКЦІОН ПРОЄКТІВ

Оставить отзыв
Читати далі...
ФАНДРАЙЗИНГ АБО ДЕ ЗНАЙТИ ГРОШІ?

ФАНДРАЙЗИНГ АБО ДЕ ЗНАЙТИ ГРОШІ?

Оставить отзыв
Читати далі...