ПРО неСЕКРЕТИ УСПІШНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ПРОЄКТУ

Майже усі громадські організації й активісти стикаються зі складнощами у просуванні соціальних проєктів, тому що для ЗМІ на першому місці політика. Проте це не завжди так. Особливо сьогодні, коли в тренді громадськість і молодіжний активізм.

 

Якщо поглянути до Вікіпедії, то комунікація (від лат. communicatio — єдність, передача, з'єднання, повідомлення) — це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома або більше особами. Це спілкування за допомогою вербальних і невербальних засобів із метою передавання та одержання інформації. Але це не так легко, як здається на перший погляд.

 

Як же зробити так, щоб тебе не просто чули, а почули саме ті, хто треба, і саме той меседж, який ти хочеш донести??? Допомагала розібратися у цьому складному питанні нашим «фабрикантам» справжнісінька професіоналка. Вікторія Талашкевич має значний досвід у комунікаціях, бо є не тільки тренеркою, а й менеджеркою безлічі реалізованих і діючих проєктів та журналісткою.

То ж на тренінгу «Інструменти успішної комунікації проєкту» за проводом Вікторії «фабриканти» знайомилися з сектретами і лайфхаками ефективної комунікації зі ЗМІ та відшліфовували свої комунікативні навички.


Початок тренінгу був захопливий – учасники й учасниці витягували з «чарівного» мішечку фігурку і намагалися пов'язати себе з нею та комунікаціями. Кому що попалося – мавпочка, міньон, черепаха, пандочка, Будда, пінгвін з грілкою... А якими були інтерпретації!!!

Потому конструктивне вчення і робота у групах: що таке інсайти, де і як їх шукати, цільова група, інструменти й канали комунікації, як співпрацювати з журналістами, місцевими виданнями й інформресурсами та ще багато чого просто про складне. Наприклад про те, що слоган – це тільки емоції, а меседж – це емоції + рація. Про те, що відео є потужним інструментом донесення інформації! Бо люди запам’ятовують лише 20% від того, що чують, 30% – від того, що бачать і 70% – від того, що одночасно чують і бачать.

Ну і практично-доцільне завершення тренінгу від Вікторії Талашкевич. Тепер ми знаємо, що чат-боти – це супер програмний ресурс, інструмент діалогу і віртуальний помічник у будь-якій справі, який може бути обмежений тільки нашою фантазією. Як-от чат-бот «Yeshi», створений, щоб розповісти про те, як важко дістають люди воду в Африці. Або чат-бот «Woebot», розроблений для покращення психічного здоров’я людей. Непогано було б використовувати чат-боти й у просуванні громадських ініціатив! Принаймні, команда Глобального погляду всерйоз про це задумалася…


Кожна зустріч з Вікторією Талашкевич – це не тільки ефективна комунікація, це проста, душевна комунікація, це завжди щось новеньке)))


P.S. Комунікувати «фабриканти» підучились, тепер згадуватимуть усе про тайм-менеджмент у КОМАНДІ!


*Проєкт реалізується за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні

Хмаринка ##

ГЕШТАЛЬТ ЗАКРИТО. ПОДАРУНОК ЗРОБЛЕНО )

ГЕШТАЛЬТ ЗАКРИТО. ПОДАРУНОК ЗРОБЛЕНО )

Оставить отзыв
Читати далі...
МИ ЗНАЙШЛИ ЧУДОВЕ РІШЕННЯ!

МИ ЗНАЙШЛИ ЧУДОВЕ РІШЕННЯ!

Оставить отзыв
Читати далі...
РОЗКРИВАЄМО «СЕКРЕТ»):

РОЗКРИВАЄМО «СЕКРЕТ»):

Оставить отзыв
Читати далі...
НАПІВІНТЕРАКТИВНА РЕЗИДЕНЦІЯ – ЦЕ ЯК?

НАПІВІНТЕРАКТИВНА РЕЗИДЕНЦІЯ – ЦЕ ЯК?

Оставить отзыв
Читати далі...
ЖИЛА-БУЛА ПУБЛІКА СУВОРІВСЬКА

ЖИЛА-БУЛА ПУБЛІКА СУВОРІВСЬКА

Оставить отзыв
Читати далі...
ДІАЛОГИ ПРО ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ-2020

ДІАЛОГИ ПРО ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ-2020

Оставить отзыв
Читати далі...
АРХІТЕКТУРНИЙ ПАЗЛ СУВОРІВСЬКОЇ

АРХІТЕКТУРНИЙ ПАЗЛ СУВОРІВСЬКОЇ

Оставить отзыв
Читати далі...
ПЕРШИЙ У ХЕРСОНІ АУКЦІОН ПРОЄКТІВ ВІДБУВСЯ

ПЕРШИЙ У ХЕРСОНІ АУКЦІОН ПРОЄКТІВ ВІДБУВСЯ

Оставить отзыв
Читати далі...
ЗУПИНКА_СУВОРІВСЬКА В АКТИВНІЙ ФАЗІ!

ЗУПИНКА_СУВОРІВСЬКА В АКТИВНІЙ ФАЗІ!

Оставить отзыв
Читати далі...
ЗА 5 ДНІВ ПО 5 «ТОМУ ЩО»

ЗА 5 ДНІВ ПО 5 «ТОМУ ЩО»

Оставить отзыв
Читати далі...