УСЕ ЙДЕ ЯК ЗА МАСКОМ ⁉️⁉️⁉️


Усе йде як за Маском️ Саме з цього вислову розпочався тренінг «Розробка ідеї та планування проекту» від Марини Говорухіної (кращого тренера 2018 року за версією Marketplace!!!) для учасників проєкту «Студія навиків «Фабрика проектів».


Надихнула, так надихнула!!! І почалося…


Марина поділила наших «фабрикантів» на три робочі команди (так вони працювали увесь тренінг) і назвала їх «Я» «Тебе» «Люблю»! (креативненькоJ)


«Заставила» команди зробити паперові літачки так, щоб вони долетіли до призначеного місця. Одній команді таки вдалося зробити «особливий» літачок, що долетів. Чудернацький, наче куля, схожий на НЛО, але долетів. (і знову перемога креативностіJ)



Команди «вимушені» були багато працювати. «Я» «Тебе» «Люблю» ідейничали… і видали ідеї своїх проєктів. Потім застосовували метод Стівена Спілберга і розробляли портрет конкретного представника цільової аудиторії свого проєкту. Так «на світ» з’явилися майже реальні Рибалко Олександра (Руся), Катя (Кет), Мілана Брошкіна та Ернест Цой. (дивацькі персонажі, еге жJ)


На тренінгу «фабриканти» почули про «формулу» болі цільової аудиторії і скористалися неї при розробці ключового меседжу проєкту. Ставили ціль проєкту і визначали кінцеві вимірювані результати. (дехто намагався поставити «велику, зухвалу, волохату» цільJ)



Марина Говорухіна постійно наголошувала, що створювати проєкт слід не для себе, а для людей. Переконала усіх, що при «продажу» проєкту потенційним спонсорам важливий точний «приціл». Що цінні емоції, бо вони як «спеції» роблять ключовий меседж «смачним». Розкрила простий секрет будь-яких комунікацій – говорити не про себе, а про свою цільову аудиторію!


Дякуємо Вам, Марино, за чудовий тренінг, за поради, за цікавості, за щирість))


P.S. Цех «інкубації» нашої «фабрики» проєктів в дії… Наступний тренінг для херсонських «фабрикантів» про те, як правильно та ефективно фандрайзити!


*Проєкт реалізується за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.


Хмаринка ##