25-26 жовтня на тренінгу «Стратегія роботи у соціальних мережах. Партисипативний підхід» ми, громадські діячі, ще більше пройнялися необхідністю правильного використання social media у своїй діяльності. Юрій Антощук, наш тренер, зробив і сказав для цього дуже багато переконливого.

Соціальні мережі зайняли значну нішу в нашому житті, бо розширюють можливості для спілкування, інфообміну та інфотворення. Ще вони стали таким собі, незалежним, ЗМІ, що слугує інтересам і потребам громадянського суспільства, формує громадську думку з важливих питань, допомагає поширенню соціального досвіду. А для ІГС соціальні медіа виступають сучасним інструментом присутності у віртуальному масовому комунікаційному просторі та взаємодії з фанами.
Але, як вияснилося на тренінгу, замало просто мати власні акаунти у соціальних мережах і періодично займатися там постингом. От, Юрій Антощук, і ділився з нами порадами, які допомагають популяризувати бренд організації у соціальних медіа. А починається все з вибудовування контент-стратегії роботи у соціальних мережах:
• визначення цільової аудиторії бренду, цілей і завдань присутності в медіаканалі (для кого ми це робимо і навіщо??);
• позиціонування (чим ми унікальні, з чим асоціюємося??);
• рубрикатор (що саме за контент, чи цікавий він, релевантний??);
• контент-план (яка періодичність та послідовність постингу??);
• аналітика та KPI (контроль і оцінка комунікаційної ситуації??).
І я вам скажу, що процес цей не з легких, особливо правильна сегментація цільової аудиторії!!!


На тренінгу від Юрія Антощука ми отримали також купу лайфхаків для розширення взаємодії з цільовою аудиторією у соціальних медіа, випробували науки створення лонгрідів і візуального контенту.
Було корисно і цікаво! За що і дякуємо команді Фонду громади Херсона «Захист» і Юрію Антощуку, тренеру з нових медіа, сертифікованому YouTube-спеціаліст, керівнику Української Школи гіперлокальних ком’юніті медіа.